24 maj 2009

Så många bloggar, så lite tid

Det är inte helt lätt att lyckas blogga med en liten nyfödd som vill vara i famnen mest hela tiden och en vild 1,5-åring. Nu har jag lyckats lägga den lilla ifrån mig, så får vi se hur länge hon är nöjd där och den lite större tjejen ligger också och sover. Lugn råder för tillfället.

Däremot har jag läst bloggar som vanligt. Det går ganska bra att göra med barn i famnen. Det finns så många fina och bra bloggar där ute, och jag lägger till fler och fler på min lista hela tiden. Snart kan jag väl inte göra annat än att läsa bloggar om jag ska hinna med alla! Jag blir så inspirerad av alla fina saker som jag ser och läser om. Sen att det inte omsätts till så mycket mer än drömmar just nu gör inte så mycket.

Blommorna på bilden fick vi av mina föräldrar på bb. Mitt foto gör dem tyvärr inte riktigt rättvisa. Dessutom ser vår köksvägg alldeles knallblå ut. Egentligen är den ljust blågrå...

1 kommentar:

Anneli sa...

De ser underbara ut. Det blir så sommrigt med en bukett.