28 april 2009

Mina Etsyköp har anlänt


För en och en halv vecka sedan beställde jag för första gången någonting från Etsy. Jag beställde smycken från två olika amerikanska säljare. En har jag skrivit om tidigare. Hon kallar sig Deciduous soul och har gjort smycket till vänster. Det var dock inte det jag beställde, utan det som är på översta bilden i det här inlägget.

Den andra säljaren har Etsyshoppen Fashion Refined och har gjort smycket till höger, vilket också är det jag beställde.

Igår landade de på hallmattan båda två, så det var som lilla julafton! Jag var mycket nyfiken på hur de skulle te sig i verkligheten jämfört med bilderna, och jag blev positivt överraskad. Särskilt smycket med det lilla minikollaget var ännu finare i verkligheten, som ett litet konstverk att ha om halsen. Jag får se om jag behåller det själv, eller om jag ger bort det till min kära mor.

Båda säljarna hade skickat med en liten extra gåva, från Deciduous soul fick jag en klädnypa klädd med ett fint mönster och en magnet på baksidan för att kunna hänga upp lappar och meddelanden i, och Fashion Refined hade skickat med ett par örhängen tillverkade i samma trä som halsbandet är gjort av.

(Bilder från respektive Etsyshop.)

Inga kommentarer: