16 april 2009

Inspiration för gravidmagar


Nicole Ritchie är visst gravid igen läser jag på Alltombarn.se, det hade jag missat. Det är kanske inte så jättekonstigt eftersom jag inte brukar läsa skvallertidningar och liknande, men jag brukar skumma rubrikerna på Aftonbladet.se och det brukar intäcka en hel del kändisskvaller. Nicole var gravid samtidigt som jag med sitt förra barn, Harlow, också. Jag var beräknad till november 2007 och Nicole två månader senare, till januari 2008 (min dotter kom dock för tidigt). Nu vet jag inte hur långt gången hon är, men en tydlig bula syns på magen. De översta bilderna är från i år, hämtade från posh24.

Den undre raden bilder är från Nicoles första graviditet och jag sparade de bilderna som inspiration när jag själv var gravid förra gången. Det är inte lätt att klä sig snyggt som gravid och jag tycker det var lite kul att kolla hur kändisarna löser det problemet, de som aldrig kan tillåta sig själva att sunka ned sig. Eftersom Nicole till och med är kortare än jag (hon är 1,55 m enligt imdb, jag är 1,60) så är hon en bättre modell att jämföra sig med för mig än alla modeller med superlånga ben som alla kläder sitter helt annorlunda på. Bilden i mitten underst hjälpte till exempel mig att våga prova hellång klänning, vilket jag tyckt jag var för kort för tidigare.

Inga kommentarer: