29 april 2009

Låt hemmet Spira

För något år sedan köpte jag en jättefin necessär på Designtorget av det svenska märket Spira. Sedan dess har jag flera gånger tänkt att jag ska kolla upp vad de mer gör, för jag gillar verkligen necessären (som tjänar som blöjväska i skötväskan, så den används varje dag i princip). Nu gjorde jag äntligen det och insåg att vi redan har ett tyg från Spira på väggen som en tavla och att en kudde jag är väldigt sugen på är från Spira. Jag var jättenära att köpa den för någon vecka sedan i en affär vid S:t Eriksplan, men jag kunde inte bestämma mig för om jag ville ha en orange eller grön. Nu har jag bestämt mig för en orange tror jag. Genom Spiras hemsida hittade jag webbutiken Smycka Lycka där man kan beställa kuddfodralet, då utan kudde men 100 kr billigare. Eftersom jag råkar ha en kudde över hemma i rätt storlek passar det bra.



(Bilder från www.spirainredning.se)

Inga kommentarer: