04 juni 2009

Veckans bloggtips: Hello Sugar

En blogg som bara och enbart handlar om cupcakes. Hur underbart är inte det? Tjejen som driver bloggen Hello Sugar bakar cupcakes på löpande band. Och vilka cupcakes sen! Jag har sällan sett något sötare. Man vill ju provsmaka alla, samtidigt som man inte skulle vilja förstöra dem. Det vore kul att bjuda på så här fina kakor på nästa kalas, men det verkar ganska svårt och pilligt. Instruktioner för hur man gör de söta blommorna finns på bloggen för den som vill prova. Visst är de fina!
(Bilder från www.hellosugar.se)

5 kommentarer:

Victoria sa...

Oj nu kommer nästa födelsedagskalas bli lätt ångestladdat:-)

Ninnie på Ninni med e sa...

Åhh va söta!! Skulle dock inte vilja äta om jag fick en, för fina!

Helena sa...

Victoria: Ja man får allt lite prestationsångest! :-)

Ninni: Nej visst skulle det ta emot! Men sötsuget skulle nog ta över för min del, haha.

Ninnie på Ninni med e sa...

Sant Helena! Jag ska inte ljuga, det skulle det göra för mig med! =)

Helena sa...

Ninnie: Hehe, här kommer det fram!