02 juni 2009

Uppiffad kortkatalog

För ett bra tag sedan hittade jag någonstans en bild på en kortkatalog som jag tyckte var så himla fin för att etiketterna hade en massa olika, snyggt koordinerade färger. Sedan tappade jag tyvärr bort den och kom inte ihåg var jag hade sett den. I söndags visade bloggen Desire to inspire en samling kortkataloger och där, bland dem fanns den. Den visade sig tillhöra en tjej som kallas sig Bitsandbobbins på flickr. Bakom namnet finns en New York-designer vars blogg man finner här. Nu hoppas jag att även den där snygga väskan som jag såg för något halvår sedan och som jag trodde att jag sparade länken till ska dyka upp nånstans snart...

1 kommentar:

Skönt Hemma sa...

Sånt där skåp har jag nere i källaren¨på jobbet som står och väntar på mig :) Ska ta mig i kragen och frakta hem det snart, lite tungt och otympligt bara men vackert och praktiskt,